Welcome To My Life! Enjoy!

tirsdag den 10. maj 2011

Blogging!!

Haarj alle ude verdenen... Eller jer der kan dansk!

Så fik jeg så oprettet mig en blog o.o Jeg plejer ikke at være typen til det.. Men nu har jeg så gjort det.. 


Hvem er jeg så?
Jo ser du... Mit navn er Kitt og jeg kommer fra en lille by på Fyn... 
Jeg æææælsker musicals! jo flere jeg se jo bedre!
MEN musikken i det hele taget er mit LIV!! Jeg bruger ca. 80% af døgnet på musiiik!
Jeg går til sang og spiller tværfløjte.. Men sang er det jeg foretrækker.. Gerne sammen med det skønne KOR jeg er med i! Et kor der består af nogle søde og fantastiske tøzer! og selvfølgelig Morten ^^'

Dagen er ved at gå på hæld.. Jeg nyder resten af aftenen med Eurovision Song Contest..
Jeg gar været til biologi eksamen i dag! Jeg var sikker på jeg skulle dø da der var 3 min tilbage til prøven begyndte.. Men jeg overlevede med et 10-tal :D *dance dance*
Ellers har jeg været til kor og nydt livet! Sååeh.. en lidt kedelig dag.. Men nu kan jeg jo rode med min blog ^^'

Hyg jer mennekser!! D: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar