Welcome To My Life! Enjoy!

fredag den 13. maj 2011

Sang, Frøbjerg & AFIL i ESC

Så var det torsdag i går.. Jeg ville lave en blog.. Men det kunne jeg ikke da de lukkede blogger ned noget tid x.x

BUT SHE IS BACK!

Hvad har jeg så brugt hele den korte torsdag på.. Jo, jeg startede med at være i skole (kedeligt som altid.. Men dog skønt at være sammen med alle kammeraterne igen efter eksamen). ca 1½ time senere smuttede jeg til sang ^^' (hvem elsker ikke at synge?)
Så havde jeg ellers en god 1½ time igen før jeg tog mit korhæfte under armen og kørte mod Frøbjerg! 8D

Jeg er med i Frøbjerg Festspils Sommerspil og skulle til prøve 8D Elsker simpelt hen de kære mennesker derude! Søde, Rare, Talentfulde, Engagerede & med en fælles interesse: - At Frøbjerg Festspil's forestilling år 2011 bliver såååeh helt igennem FED, COOL, og GOD! At alle øver og gør deres bedste!
Jeg havde aldrig troet man kunne være 50 mennesker (+-) og stadig have det så hyggeligt og alle er venner :D

Noget man ikke må glemme er ESC (Eurovision Song Contest)
Jeg ser det altid!! Hvert år! 8D
På flere internet sider har jeg snakket med fans af A Friend In London, men ingen af dem har kendt dem før ESC som miiiiig 8D
Billede af drengene fra AFIL
Jeg sad og jublede da de gik videre til finalen :D Go' AFIL! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar