Welcome To My Life! Enjoy!

søndag den 29. maj 2011

Kedelig slutning på en fed weekend!

Såååeh er hun er igen!

Jeg har ikke haft så meget tid til at blogge de sidste par dage..
Men i kan da lige hører kort om min weekend..

FREDAG - SIDSTE SKOLEDAG + Wicked
I fredags havde vi sidste skoledag. Da jeg skal i 10. må vi ikke være med og sådan. Så vi var der bare og så de andre havde det sjovt, men alligevel havde vi da også en god dag...
Så var jeg lige hjemme og pakke en lille taske for at tage til KBH for at se Wicked.. Jeg nåede også at komme forbi Field's :D
Men det fedeste var nok Wicked.. Den var virkelig god, også fik man jo også lige en autograf af den mandelige hovedrolle :D

LØRDAG - Frøbjerg + Koncert
Lørdag var jeg i Frøbjerg og se Askepop-holdets koncert + jeg lige fik brugt en 10'er på en T-shirt. :D
Så et smut forbi Louise også til Forårskoncert med koret 8D
Det var så en vildt fed dag! & jeg vil da mene vi fyrede den af!
 - Her er en af sangene vi sang :D

SØNDAG - Kedsomhed!
Ja.. Jeg har ikke haft noget at lave! Det er ret kedeligt!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar